نکاتی که قبل خرید جک بازویی کامفورت باید بدانید!

مهندسین آلفا
2 اردیبهشت, 1403
بدون دیدگاه
7دقیقه زمان مطالعه
جک بازویی کامفورت کورس 400

جک بازویی کامفورت ساخت کجاست؟
جک بازویی کامفورت از برندهای معروف تولید ایران می‌باشد که از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است،و در کورس‌های کامفورت400،کامفورت500،کامفورت600،کامفورت1000و کامفورت2000تولید می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌های جک بازویی کامفورت بپردازیم و آن ها را با سایر نمونه‌های داخلی مقایسه کنیم.

 

جک بازویی کامفورت

 

جنس بدنه جک بازویی کامفورت:
جنس بدنه‌ی جک های بازویی کامفورت از آلومینیوم بوده که با توجه به نوع طراحی آن و پوشش مناسب رنگ باعث شده این محصول کاملا ضد آب شود و به دلیل طراحی خاص آن می‌توان از جک‌های بازویی کامفورت در تمامی شرایط آب و هوایی از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه ایران از جک‌‌ های بازویی کامفورت بدون داشتن دغدغه تغییر ظاهری جک بر اثر رطوبت هوا،شرجی،گرما و سرما استفاده نمود.

 

جک بازویی کامفورت در 5 کورس مختلف تولید می شود.

جنس لوله جک‌های بازویی کامفورت:
جنس لوله جک‌های بازویی کامفورت از آلومینیوم با ضخامت بالا است که در مقابل رطوبت هوا،شرجی،گرما،سرما و سایر عوامل جوی بسیار مقاوم بوده و با گذشت زمان تغییر حالت(زنگ نمی زند) نمی‌دهد.

 

شفت و لوله جک‌های بازویی کامفورت

لازم به ذکر است که جنس لوله بسیاری از محصولات داخل بازار از استیل آبکاری شده بوده که با گذشت زمان دچار تغییر حالت(زنگ زدگی) شده و برای بازو ایجاد مشکل می‌کند و همچنین از نظر ظاهری نیز زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند، همچنین قطر و ضخامت لوله جک های بازویی کامفورت از محصولات داخل بازار بیشتر است.

موتور جک‌های بازویی کامفورت:
جک‌های بازویی کامفورت در مدل‌های کامفورت400،کامفورت 500 و کامفورت600 از یک موتور خطی با قدرت 350 وات تمام مس بهره می‌برند که توانایی جابه‌جایی درب‌های با حداقل وزن 400کیلوگرم تا حداکثر وزن500کیلوگرم یا طول حداقل 3متر و حداکثر4متر را دارند البته جک‌های بازویی کامفورت در دو مدل دیگر به نام های کامفورت1000 و کامفورت 2000 نیز تولید می شوند که در مقاله‌ای جداگانه به برسی جک‌های کامفورت1000و کامفورت 2000می‌پردازیم.

 

استاتور جک‌های بازویی کامفورت ساخت شرکت گلدن گیت

گیربکس جک‌های بازویی کامفورت از چه موادی ساخته شده؟
ویژگی دیگر جک پارکینگی کامفورت استفاده از چرخ دنده با کیفیت از آلیاژ با جنس متالورژی پودری می‌باشد. که با توجه به کیفیت بالای ساخت آن خوردگی و سایش آن نسبت به سایر محصولات داخل بازار کمترمی‌باشد.
همچنین استیل میل ماردون با قطر 25 میلیمتر و مهره ماردون قوی طراحی شده کامفورت باعث شده است که طول عمر و کارایی بالاتری نسبت به جک‌های برقی دیگر پیدا کند، و برای درب‌های سنگین بدون شک جک کامفورت مناسب ترین گزینه می‌باشد.

گیربکس و میل ماردون جک بازویی کامفورت

 

سیستم خلاص کن جک بازویی کامفورت:
خلاص کن جک‌های بازویی کامفورت400،کامفورت500 و کامفورت600 در قسمت زیرین جک طراحی شده که این جایگذاری مناسب سبب شده که این قطعه در معرض بارش مستقیم باران نباشد، و به سبب این جایگذاری مناسب از ورود آب به داخل موتور و سوختگی به سبب نفوذ آب جلوگیری شود، و عمر مفید خود خلاص کن نیز بالا می‌رود.
از دیگر ویژگی‌‌های جایگذاری مناسب خلاص کن می‌توان به این نکته اشاره کرد که در درب‌هایی که نیاز است جک در قسمت بالای درب قرار گیرد پایین بودن خلاص کن دسترسی به آن را در هنگام نبود برق یا زمان‌هایی که لازم باشد جک خلاص شود را راحتر می‌کند. ویژگی دیگری که قابل بیان است به سبب مخفی بودن خلاص کن تا حدودی می‌توان گفت از سرقت سیستم و نفوذ سارقان به ساختمان جلوگیری می‌کند.

 

خلاص کن جک‌های بازویی کامفورت

برد جک‌های بازویی کامفورت:
برد جک‌های بازویی کامفورت از پیشرفته ترین بردهای موجود در بازار ایران است، که با توجه به نیازهای جامعه ما طراحی شده و در نهایت دقت کار با آن به میزانی راحت می‌باشد که تمامی کسانی که می‌توانند با گوشی هوشمند کارکنند یا این مقاله را بخوانند می‌توانند برد جک‌های بازویی کامفورت را نیز برنامه ریزی کنند.
در مقاله ای دیگر به صورت مفصل تمام ویژگی‌های برد جک‌های بازویی کامفورت و آموزش کار با آن توضیح داده شده.

 

برد جک‌های بازویی کامفورت

ریموت‌های جک کامفورت:
تمامی قطعات جک بازویی کامفورت از متریال با کیفت ساخته شده که ریموت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و دورن جک های بازویی کامفورت از دو عدد ریموت لوکس با کیفیت استفاده شده.

 

ریموت جک‌های بازویی کامفورت ریموت لوکس جک‌های بازویی کامفورت

فلاشر جک‌های بازویی کامفورت؟
در جک‌های بازویی کامفورت400،کامفورت500و کامفورت 600 از یک فلاشر با مدار اس ام دی (SMD) بزرگ استفاده شده که احتمال خرابی و سوختگی آن تقریبا صفر می‌باشد و نور مناسبی در شب و روز دارد.

 

فلاشر جک بازویی کامفورت

چشمی جک‌های بازویی کامفورت:
جک‌های بازویی کامفورت از یک جفت چشمی بسیار با کیفت چرخشی با دقت بالا و واکنش سریع بهره می‌برند که با خیال راحت در گرمترین نقطه ایران می‌توان از آن استفاده کرد.

 

چشمی جک‌های بازویی کامفورت

گارانتی و خدمات جک‌های بازویی کامفورت :
جک‌های بازویی کامفورت را می‌توان جزو بهترین شرکت‌های خدمات دهنده در ایران دانست،جک‌های بازویی کامفورت با توجه به کیفیت بالای آن نسبت به محصولات مشابه بازار کمتر به خدمات و گارانتی نیاز پیدا می‌کنند ولی در صورتی که شما جک‌های بازویی کامفورت را از فروشگاه اینترنتی مهندسین آلفا تهیه کنید ما محصول شما را بدون قید و شرط و بدون هیچ گونه سوالی در صورت بروز مشکل برای شما تعویض می‌کنیم و یک سیستم جایگزین برای شما ارسال می‌شود.
لازم به ذکر است مدت زمان گارانتی محصولات کامفورت از اکثر محصولات مشابه داخل باراز بیشتر بوده و حداقل مدت آن 36ماه می‌باشد.
چرا باید جک‌های بازویی کامفورت بخریم؟
شاید از خود سوال کرده باشید از بین این همه تنوع محصول ایرانی و خارجی چرا باید از جک‌های بازویی کامفورت استفاده کرد. لازم است بدانید جک‌های بازویی کامفورت با توجه به سبد کالایی متنوع آن برای تمامی درب‌ها با توجه به نیازشان یک کالای مختص به آن درب دارد.در صورتی که شما بخواهید برای درب پارکینگ خود یک بار هزینه کنید و خیالتان از تمامی جوانب آن راحت باشد قطعا جک‌های بازویی کامفورت بهترین گزینه برای شماست، چرا که از اصلی ترین تا جزئی ترین قطعه استفاده شده در آن با بالا ترین کیفیت ممکن ساخته شده و از متریال بی کیفیت در ساخت آن استفاده نشده،36 ماه گارانتی بی قید و شرط تعویض، سندی است برای گفته‌های ما تا شما با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی به صورت آنلاین جک‌های بازویی کامفورت را از فروشگاه مهندسین آلفا خرید کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.