نکاتی که قبل از خرید جک بازویی کامفورت comfort1000 باید بدانید!

مهندسین آلفا
9 اردیبهشت, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

جک بازویی کامفورت comfort1000 گلدن‌گیت:
اگر منزل،ویلا،کارگاه یا مکان مورد نظر شما دارای یک درب سنگین،عریض یا در منطقه‌ای بادگیر هست که هنگام کارکرد بازوها باد روی عملکرد آن اثر منفی می‌گذارد، قطعا جک بازویی کامفورت1000 و کامفورت2000 می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند.
جک بازویی کامفورت1000 گلدن‌گیت توانایی جابه‌جایی درب‌های با حداکثر وزن 1000 کیلوگرم یا حداکثر طول7 متر را دارد، که جزو محدود محصولات تولید ایران موجود در بازار است که توانایی جابه‌جایی درب‌های با حداکثر وزن 1000کیلوگرم یا حداکثر طول 7 متر را دارد.
در این مقاله قصد داریم به ویژگی‌های جک بازویی کامفورت1000 بپردازیم، پس در صورتی که شما یک درب خاص، یا یک درب با وزن بالا دارید توصیه می‌شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

جک بازویی کامفورت1000

 

جک بازویی کامفورت1000 ساخت کجاست؟
جک بازویی کامفورت1000 از سبد متنوع محصولات شرکت گلدن‌گیت است که با تلاش مهندسان ایرانی طراحی و تولید شده و ساخت کشور ایران می‌باشد. شرکت گلدن گیت محصولات متنوع و گسترده‌ای دارد و دائما در حال بروز رسانی محصولات خود است. جک‌های بازویی کامفورت در کورس‌های کامفورت400،کامفورت500،کامفورت600،کامفورت1000و کامفورت2000تولید می‌شوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌های جک بازویی کامفورت1000 بپردازیم.

 

جک بازویی کامفورت1000

جنس بدنه جک بازویی کامفورت1000:
جنس بدنه‌ی جک‌های بازویی کامفورت1000 از آلومینیوم بوده که با توجه به نوع طراحی آن و پوشش مناسب رنگ باعث شده این محصول کاملا ضد آب شود و به دلیل طراحی خاص آن می‌توان از جک‌های بازویی کامفورت1000 در تمامی شرایط آب و هوایی از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه ایران بدون داشتن دغدغه تغییر ظاهری جک بر اثر رطوبت هوا،شرجی،گرما و سرما استفاده نمود.

 

جک بازویی کامفورت1000

جنس لوله جک‌های بازویی کامفورت1000و کورس حرکتی:
جنس لوله جک‌های بازویی کامفورت1000 از آلومینیوم با ضخامت بالا است که در مقابل رطوبت هوا،شرجی،گرما،سرما و سایر عوامل جوی بسیار مقاوم بوده و با گذشت زمان تغییر حالت(زنگ نمی زند) نمی‌دهد.لازم به ذکر است که جنس لوله بسیاری از محصولات داخل بازار از استیل آبکاری شده بوده که با گذشت زمان دچار تغییر حالت(زنگ زدگی) شده و برای بازو ایجاد مشکل می‌کند و همچنین از نظر ظاهری نیز زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند، همچنین قطر و ضخامت لوله جک‌های بازویی کامفورت از محصولات داخل بازار بیشتر است.

سر جک کامفورت1000

اندازه جک‌های بازویی کامفورت در حالتی که کورس بازو کاملا باز است 163.5سانتیمتر است و اندازه بازو در حالتی که کورس بازو بسته است 101.5سانتیمتر است، که این کورس حرکتی 65 سانتیمتری باعث شده قدرت مانورپذیری این سیستم در میزان بازشوی درب بالا رفته و بتوان بدون هیچ گونه مشکل و به راحتی تا 150درجه زاویه بازشو برای کاربر ایجاد کرد.

دیاگرام جک بازویی کامفورت1000

موتور جک‌ بازویی کامفورت1000:
جک پارکینگی گلدن گیت مدل کامفورت 1000 یکی از قویترین جک‌های پارکینگی موجود در بازار است که توانایی جابجایی درب‌های دولنگه و تک لنگه به وزن1000کیلوگرم را دارد. جک پارکینگ کامفورت 1000 از یک موتور عمودی 280 واتی با سیم پیچ تمام مس بهره می‌برد که سبب عدم بالا رفتن دمای موتور و عملکرد کاملا بیصدا و بدون لرزش محصول در زمان کارکرد شده. میزان تردد در جک پارکینگی کامفورت1000، برای هرساعت 20 مرتبه می‌باشد و لازم به ذکر است که در موتور جک‌های پارکینگی کامفورت1000 و سایر محصولات گلدن گیت یک سنسور حرارتی تعبیه گردیده است که در زمان داغ شدن بیش از حد موتور این سنسور حرارتی عمل کرده و موتور متوقف می‌‍‌‌‌گردد تا از سوختن آن جلوگیری کند.

 

استاتور جک بازویی کامفورت

گیربکس جک‌ بازویی کامفورت 1000:
ویژگی دیگر جک پارکینگی کامفورت1000 استفاده از چرخ دنده با کیفیت از آلیاژ با جنس متالورژی پودری می‌باشد. که با توجه به کیفیت بالای ساخت آن خوردگی و سایش آن نسبت به سایر محصولات داخل بازار کمتر می‌باشد.
همچنین استیل میل ماردون با قطر 20 میلیمتر و مهره ماردون قوی طراحی شده کامفورت 1000 باعث شده است که طول عمر و کارایی بالاتری نسبت به جک‌های برقی دیگر پیدا کند، و برای درب‌های سنگین بدون شک جک کامفورت 1000 مناسب ترین گزینه می‌باشد.

 

ماردون و میله ماردون جک بازویی کامفورت

سیستم خلاص کن جک بازویی کامفورت1000:
جک بازویی کامفورت1000 گلدن گیت از سیستم خلاص کن مکانیکی دو طرفه و موتور عمودی بهره‌مند می‌باشد که سبب شده تا این محصول با کیفیت از قابلیت نصب بازوها به صورت موتور رو به بالا و رو به پایین برخوردار گردد. جک اتوماتیک گلدن گیت مدل کامفورت1000برای درب‌هایی به وزن هر لنگه 1000 کیلوگرم و عرض7متر گزینه مناسبی به شمار می‌رود و می‌توان برای ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی که تعداد رفت و آمد زیاد می‌باشد نصب نمود. این محصول بی نظیر را می‌توان به سبب داشتن خلاص دو طرفه و سایر ویژگی‌های ذکر شده در هر حالتی بدون در نظر گرفتن چپ یا راستی موتور و همچنین بالا یا پایین بودن موتور نصب کرد.

 

خلاص کن جک بازویی کامفورت

مدارفرمان جک بازویی کامفورت1000:
برد جک‌های بازویی کامفورت1000 از پیشرفته‌ترین بردهای موجود در بازار ایران است، که با توجه به نیازهای جامعه ما طراحی شده و در نهایت دقت کار با آن به میزانی راحت می‌باشد که تمامی کسانی که می‌توانند با گوشی هوشمند کار کنند یا این مقاله را بخوانند می‌توانند برد جک‌های بازویی کامفورت را نیز برنامه ریزی کنند.
در مقاله ای دیگر به صورت مفصل تمام ویژگی‌های برد جک‌های بازویی کامفورت و آموزش کار با آن توضیح داده شده و ما در اینجا به توضیح مختصر از ویژگی‌های این برد بسنده می‌کنیم.
1- نصب آسان و سریع
2- کد دهی سریع ریموت‌ها
3- مدار فرمان دیجیتال و هوشمند
4- قابلیت نصب اکسس‌های کنترل
5- دارای مد برنامه ریزی اتوماتیک
6- دارای مد اسباب کشی
7- دارای مد کارکرد جک‌ها در حالت اضطراری در صورت خرابی چشمی‌ها
8- دارای رله پارکینگ جهت درب نفر رو و یا لامپ‌های پارکینگ و یا تحریک رله آسانسور و…

برد جک بازویی کامفورت

 

ریموت‌های جک کامفورت1000:
تمامی قطعات جک بازویی کامفورت از متریال با کیفت ساخته شده که ریموت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و دورن جک های بازویی کامفورت از دو عدد ریموت لوکس با کیفیت استفاده شده.

ریموت کامفورت ریموت کامفورت

فلاشر جک‌های بازویی کامفورت1000:
فلاشر جک بازویی کامفورت1000 را می‌توان زیباترین و با کیفیت ترین فلاشر موجود در بین جک‌های ایرانی و خارجی دانست که نور مناسبی در شب و روز دارد.

فلاشر جک بازویی کامفورت1000

چشمی جک‌های بازویی کامفورت1000:
جک‌های بازویی کامفورت از یک جفت چشمی بسیار با کیفت چرخشی با دقت بالا و واکنش سریع بهره می‌برند که با خیال راحت در گرمترین نقطه ایران می‌توان از آن استفاده کرد.

چشمی جک بازویی کامفورت

گارانتی و خدمات جک‌های بازویی کامفورت:
جک‌های بازویی کامفورت را می‌توان جزو بهترین شرکت‌های خدمات دهنده در ایران دانست،جک‌های بازویی کامفورت با توجه به کیفیت بالای آن نسبت به محصولات مشابه بازار کمتر به خدمات و گارانتی نیاز پیدا می‌کنند ولی در صورتی که شما جک‌های بازویی کامفورت را از فروشگاه اینترنتی مهندسین آلفا تهیه کنید ما محصول شما را بدون قید و شرط و بدون هیچ گونه سوالی در صورت بروز مشکل برای شما تعویض می‌کنیم و یک سیستم جایگزین برای شما ارسال می‌شود.
لازم به ذکر است مدت زمان گارانتی محصولات کامفورت از اکثر محصولات مشابه داخل باراز بیشتر بوده و حداقل مدت آن 36ماه می‌باشد.در تمامی محصولات کامفورت یک یورو کارت به ارزش 5 یورو و یک کارت قرعه کشی ماهیانه ویژه نصاب وجود دارد.

چرا باید جک‌های بازویی کامفورت بخریم؟
شاید از خود سوال کرده باشید از بین این همه تنوع محصول ایرانی و خارجی چرا باید از جک‌های بازویی کامفورت استفاده کرد. لازم است بدانید جک‌های بازویی کامفورت با توجه به سبد کالایی متنوع آن برای تمامی درب‌ها با توجه به نیازشان یک کالای مختص به آن درب دارد.در صورتی که شما بخواهید برای درب پارکینگ خود یک بار هزینه کنید و خیالتان از تمامی جوانب آن راحت باشد قطعا جک‌های بازویی کامفورت بهترین گزینه برای شماست، چرا که از اصلی ترین تا جزئی ترین قطعه استفاده شده در آن با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده و از متریال بی کیفیت در ساخت آن استفاده نشده،36 ماه گارانتی بی قید و شرط تعویض، سندی است برای گفته‌های ما تا شما با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی به صورت آنلاین جک‌های بازویی کامفورت را از فروشگاه مهندسین آلفا خرید کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.