شرکت گلدن‌گیت تولید کننده چه محصولاتی است؟

مهندسین آلفا
آخرین بروز رسانی: 3 خرداد 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

شرکت گلدن‌گیت تولید کننده چه محصولاتی است؟

کمپانی گلدن گیت در راستای توسعه زیرساخت‌های حفاظتی، امنیتی و هوشمند سازی صنعت ساختمان از سال 84 فعالیت خود را در زمینه فروش درب‌های اتوماتیک، آیفون تصویری، دوربین مداربسته و هوشمند سازی آغاز نمود و همچنین با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به عنوان یک برند معتبر در بازار شناخته شده است. گلدن گیت با رویکرد تولید ملی و تکیه بر این اصل مهم در سال 95 کارخانه درب‌های اتوماتیک را در منطقه صنعتی عباس آباد احداث کرد و توانست با بهره گیری از فناوری روز دنیا و متخصصان داخلی محصولاتی را با شعار”هوشمند زندگی کن در رده شرکت های معتبر ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی تولید نماید.
شرکت گلدن‌گیت را می‌توان جزو پیشرو ترین شرکت‌ها در زمینه درب‌های اتوماتیک در ایران دانست چرا که این شرکت برای تمامی درب‌ها متناسب با نیز آن درب یک محصول ویژه دارد، تنوع محصولات گلدن‌گیت به میزانی زیاد است که می‌توان گفت دربی، که محصولات شرکت گلدن گیت نتوانند آن را اتوماتیک کنند هنوز در کارگاه هیچ آهنگری ساخته نشده. از جمله محصولات تولیدی شرکت گلدن گیت می‌توان به جک‌های بازویی کامفورت اشاره کرد که در 5 کورس مختلف تولید شده و توانایی جابه‌جای درب‌های دولنگه و تک‌لنگه از وزن 400کیلوگرم تا 2000کیلوگرم را دارند، محصول دیگر شرکت گلدن‌گیت جک‌های سری اکوگلد این شرکت هستند که جزو بیصداترین محصولات داخل بازار می‌باشند همچنین از دیگر محصولات شرکت گلدن‌گیت می‌توان به جک های بازویی سری ایس، اکوپلاس، جک‌های دائم خلاص اکوگلد، لیدر، یونی، جک ریلی، آرامبند و انواع ریموت این شرکت اشاره کرد که ویژگی‌های هر محصول به صورت مفصل توضیخ داده شده و شما می توانید برای بررسی دقیق هر محصول به بخش وبلاگ سایت مراجعه کنید.
شرکت گلدن گیت علاوه بر تولید صفر تا صد محصولات درب پارکینگ در تولید محصولات نوآورانه و دانش بنیان همچون ریموت نوربالای تیک‌تاک، تیک تل و…پیشرو بوده به سبب همین ویژگی‌های یاد شده و گروه خستگی ناپذیر شرکت گلدن‌گیت، باعث شده شرکت گلدن‌گیت در میان هم‌کاران درب اتوماتیک به شاهزاده درب اتوماتیک ایران لقب گیرد.

 

لوگوی شرکت گلدن گیت

چشم انداز
امید است با بهره گیری از سرمایه انسانی و دانش بومی بتوان سطح کیفی زندگی هوشمند را در جهت آسایش، امنیت و رفاه هموطنان عزیز بالا برد چرا که پیشرفت در زندگی دیجیتال در عصر امروز یک ضرورت و دغدغه برای گلدن گیت محسوب می گردد.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.